Παραίτηση – βόμβα στην επιτροπή του ΕΟΦ με αιχμές μετά το περιστατικό με το εμβόλιο της AstraZeneca

0
10

Σοβαρές είναι οι εξελίξεις στον ΕΟΦ, αφού καθηγητής πανεπιστημίου, μέλος της Αρμόδιας Επιτροπής του ΕΟΦ παραιτήθηκε μετά τον θάνατο της 65χρονης, αφήνοντας μάλιστα αιχμές για τον τρόπο με τον οποίο ασκεί το έργο της η επιτροπή.

Πρόκειται για μία παραίτηση «βόμβα», με αιχμές τόσο εναντίον των πρώην συναδέλφων του στην Επιτροπή Φαρμακοεπαγρύπνισης του ΕΟΦ, όσο και κατά του ίδιου του υπουργού Υγείας, την ώρα που μία ακόμα υπόθεση θανάτου μετά από εμβολιασμό με το εμβόλιο της AstraZeneca εξετάζεται από τις Αρχές.

Ο καθηγητής Ανοσολογίας Παναγιώτης Βλαχογιαννόπουλος, ο οποίος τονίζει ότι είναι ένθερμος υποστηρικτής των εμβολίων, κατηγορεί ευθέως την επιτροπή για έλλειψη θάρρους να αναδείξει πιθανά προβλήματα των εμβολίων και ειδικά της AstraZeneca, γνωματεύοντας, όπως χαρακτηριστικά λέει, πάντοτε αρνητικά για τη συσχέτιση ποικίλλων φαινομένων θρομβώσεων με το εν λόγω εμβόλιο.

Σε άλλο σημείο της επιστολής, με αφορμή τον θάνατο μίας άλλης γυναίκας από εγκεφαλικό επεισόδιο θρομβωτικής αιτιολογίας, ο καθηγητής κάνει λόγο για εξοργιστική απροθυμία της Επιτροπής να γνωματεύσει, η οποία κάμφθηκε μόνο μετά από δική του προτροπή.

Ο καθηγητής Βλαχογιαννόπουλος σημειώνει δεικτικά, μάλιστα, πως ενώ τα μέλη της επιτροπής δεν βλέπουν πιθανή συσχέτιση των εμβολίων με τα περιστατικά θρόμβωσης, συμφωνούν ομόθυμα να κοινοποιήσουν στους επαγγελματίες υγείας την επικαιροποιημένη γνωμάτευση του ευρωπαϊκού οργανισμού φαρμάκων, που λέει ότι το εμβόλιο της AstraZeneca, μπορεί να προκαλέσει θρομβώσεις.

Πιστεύω, αναφέρει σχετικά, αυτό λέγεται εθελοδουλία και όχι ελεύθερη επιστημονική σκέψη.

Ίλιον: Δε συνδέεται ο θάνατος της 65χρονης με το εμβόλιο λέει ο ΕΟΦ – Διαφωνεί η οικογένεια

την υπόθεση του θανάτου της 65χρονης μετά τον εμβολιασμό της με το εμβόλιο της AstraZeneka, η αρμόδια επιτροπή του ΕΟΦ αναφέρει ότι με τα μέχρι τώρα στοιχεία ο θάνατος δε φαίνεται να συνδέεται με τον εμβολιασμό.
Θρίλερ με τον θάνατο της 65χρονης γυναίκας στο Ίλιον που κατέληξε λίγη ώρα μετά τον εμβολιασμό της. Η Επιτροπή Φαρμακοεπαγρύπνισης του ΕΟΦ, υποστηρίζει ότι προς ώρας ο θάνατος της 65χρονης στο Ίλιον, δε φαίνεται να έχει σχέση με το εμβόλιο.

«Με βάση τα υπάρχοντα μέχρι στιγμής δεδομένα ο θάνατος δεν φαίνεται να συσχετίζεται με τον εμβολιασμό, καθώς συνέβη επί εδάφους διαπιστωθέντος βαρέος υποκείμενου νοσήματος. Αναμένεται, πλην του πορίσματος και η πλήρης ιατροδικαστική έκθεση με παθολογοανατομικά ευρήματα».

Λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση της ιατροδικαστικής, που έδειξε ένα παλαιό έμφραγμα και αιτία θανάτου το πνευμονικό οίδημα, η οικογένεια μέσω του δικηγόρου επιμένει πως ο θάνατος έχει άμεση σχέση με τον εμβολιασμό.

Η οικογένεια θεωρεί ότι το παλιό έμφραγμα που βρέθηκε κατά τη νεκροτομή, αποτελεί εύρημα και όχι την αιτία θανάτου.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο των ιατροδικαστών, οι ιστολογικές εξετάσεις είναι εκείνες που θα δείξουν εν τέλει τον λόγο που προκάλεσε το θανατηφόρο πνευμονικό οίδημα.

«Για να έχουμε ασφαλή συμπεράσματα από μία ιατροδικαστική εξέταση θα πρέπει να περιμένουμε το πέρας όλων των εργαστηριακών εξετάσεων».

Η άτυχη γυναίκα κατέληξε μισή ώρα μετά τον εμβολιασμό της με την πρώτη δόση από το εμβόλιο της AstraZeneca, βυθίζοντας στην θλίψη συγγενείς και φίλους.

Πηγή: madata.gr