Βενέτης: Με ποια προϊόντα κάνει πρεμιέρα στα ράφια των σούπερ μάρκετ

0
42

Με την απώλεια τζίρου την περίοδο της πανδημίας να φτάνει το 24%, όπως επεσήμανε κατά τη διάρκεια διαδικτυακής συνέντευξης σε δημοσιογράφους ο επικεφαλής της εταιρείας Βενέτης, Παναγιώτης Μονεμβασιώτης, η εταιρεία το 2021 συνεχίζει το αναπτυξιακό της πρόγραμμα με επέκταση του δικτύου και νέα concept όσον αφορά στα καταστήματά της, πέραν της εισόδου στο retail.

Συγκεκριμένα ανακοίνωσε την είσοδό στα ράφια των σούπερ μάρκετ λανσάροντας αρχικά τέσσερις νέους κωδικούς προϊόντων, με κατεψυγμένα σιροπιαστά γλυκά, μπακλαβά και γαλακτομπούρεκο.

Όπως σημείωσε ο κ. Μονεμβασιώτης, η απόφαση για το λανσάρισμα των νέων προϊόντων στα σούπερ μάρκετ ξεκίνησε από τη μεγάλη ζήτηση που παρατηρήθηκε από το εξωτερικό, σε χώρες που το ελληνικό στοιχείο είναι έντονο, όπως η αγορά της Γερμανίας και των Βόρειων χωρών αλλά και σε ΗΠΑ και Αυστραλία. Επόμενο βήμα για την εταιρεία είναι να βάλει στα σούπερ μάρκετ και προϊόντα κατάψυξης, φρέσκα προϊόντα καθώς και προϊόντα HORECA.

Παράλληλα ο κ. Μονεμβασιώτης παρουσίασε τα δύο νέα concept καταστημάτων. Συγκεκριμένα, στον χώρο της εστίασης η εταιρεία επεκτείνεται με τη δημιουργία της Cremeria Veneti και του Veneti Go.

Τα δύο νέα Concept καταστήματα

Η Cremeria Veneti θα λειτουργεί ως γαλακτοπωλείο, ζαχαροπλαστείο και gelateria και θα δίνει τη δυνατότητα στον καταναλωτή να παραγγέλνει και να προμηθεύεται προϊόντα που παράγονται εκείνη τη στιγμή. Το πρώτο κατάστημα θα ξεκινήσει τη λειτουργία του στην Κηφισιά (οδός Τατοϊου 110) ενώ υπολογίζεται ότι θα ανοίξουν δέκα συνολικά καταστήματα στην Αττική μέσα στο 2021, με την προϋπόθεση ότι η αγορά θα επιστρέψει σε κανονικότητα.

Τα Veneti Go προορίζονται για την κάλυψη μικρών αναγκών του καταναλωτή για προϊόντα της καθημερινότητάς του. Πρόκειται για μικρά αναψυκτήρια με γρήγορη εξυπηρέτηση που θα προσφέρουν συγκεκριμένη γκάμα προϊόντων όπως γρήγορα snacks, ροφήματα, ποικιλίες καφέ, φυσικούς χυμούς και σάντουιτς. Λόγω του χαμηλού κόστους επένδυσης, το concept Veneti Go προορίζεται να λειτουργεί αποκλειστικά με τη μέθοδο franchising.

Τέλος παρουσίασε και το «πιλοτικό» μοντέλο καταστήματος Veneti Great που ανέπτυξε η εταιρεία προκειμένου να εξάγει ένα concept με ελληνικές γεύσεις στο εξωτερικό και ειδικότερα στις αγορές της Μεγάλης Βρετανίας, των ΗΠΑ και των αραβικών χωρών. To Veneti Great ξεκίνησε τη λειτουργία του στο κέντρο της Αθήνας, στην Ομόνοια, τον Ιούλιο του 2020 και πρόκειται για ένα ταχυφαγείο με ελληνικές γεύσεις, σε έναν πολυχώρο Shop in Shop που στεγάζει 10 διαφορετικά concepts εστίασης. Το συγκεκριμένο κατάστημα ωστόσο λόγω της πανδημίας αυτή τη στιγμή παραμένει κλειστό και θα επαναλειτουργήσει μόλις ομαλοποιηθεί η αγορά.

Πηγή: madata.gr