Ξαφνικό πάγωμα σε παραγγελίες με click away. Πώς θα γίνονται τώρα οι παραδόσεις

0
51

Πώς θα γίνει ο επαναπρογραμματισμός των παραδόσεων – Στροφή στις κατ’ οίκον παραδόσεις έπειτα από τηλεφωνική επικοινωνία με τους πελάτες – Τι λέει ο Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών – «Θα ξεκινήσουμε από σήμερα να επικοινωνούμε με  τους πελάτες», λέει επικεφαλής μεγάλης αλυσίδας ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών
Εξ απίνης πιάστηκε ο εμπορικός κόσμος απ’ τις ανακοινώσεις για νέο lockdown της αγοράς. Οι παραγγελίες που ήταν να παραδοθούν από την ερχόμενη Δευτέρα με τη μέθοδο του click away είναι χιλιάδες και θα πρέπει είτε να επαναπρογραμματιστούν είτε να βρεθεί τρόπος κατ’ οίκον  παράδοσης.

«Δυστυχώς το ελληνικό εμπόριο υποδέχθηκε τη νέα χρονιά με μία ακόμη αρνητική εξέλιξη. Ενώ προετοιμαζόμασταν για το σταδιακό άνοιγμα με την εφαρμογή του click inside», κάνουμε ένα μεγάλο πισωγύρισμα κλείνοντας τα καταστήματα μας», σημειώνει στο protothema.gr ο Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών κ. Σταύρος Καφούνης.

«Το σκληρότερο lockdown καθιστά την ανάγκη για γενναιότερη λήψη μέτρων στήριξης του εμπορικού κόσμου επιτακτική», σπεύδει να προσθέσει.
Πέραν των προβλημάτων που θα δημιουργηθούν στην ικανότητα νέων πωλήσεων των καταστημάτων σε μία εποχή που θα άρχισαν να «αχνοφαίνονται» στην αγορά οι προσφορές κυρίως στα εποχιακά είδη, το ξαφνικό lockdown προκαλεί πονοκέφαλο στους εμπόρους για τις παραδόσεις που είχαν δρομολογηθεί για την προσεχή εβδομάδα με τη μέθοδο του click away.

«Σε αυτές τις περιπτώσεις το κατάστημα είτε θα επαναπρογραμματίσει με τον πελάτη την ημερομηνία παράδοσης μετά τις 11 του μήνα, όταν λήξει το lockdown, είτε θα συνεννοηθούν τηλεφωνικά για κατ’ οίκον παράδοση. Νομίζω ότι η δεύτερη επιλογή είναι αυτή που θα προτιμήσουν και οι καταστηματάρχες, παραδίδοντας ακόμα και οι ίδιοι τα προϊόντα, όπως εξάλλου έγινε και την προηγούμενη περίοδο, ώστε να αποφευχθούν περισσότερα προβλήματα με τις ταχυμεταφορές που έχουν δεχθεί μεγάλη πίεση».

Οι μεγάλες αλυσίδες

Νέες διαδικασίες θα επιχειρήσουν να δρομολογήσουν από σήμερα κιόλας, ημέρα αφιερωμένη συνήθως σε απογραφή, και οι μεγάλες αλυσίδες λιανικής προκειμένου από Δευτέρα να μπορούν να εξυπηρετήσουν τους πελάτες που περιμένουν να παραλάβουν με τη μέθοδο του click away τα προϊόντα που αγόρασαν.

«Προετοιμαζόμασταν για το click inside και τώρα ξαφνικά θα περιοριστούμε και πάλι στις ψηφιακές πωλήσεις και τις παραδόσεις σπίτι αναπροσαρμόζοντας εκ νέου το μοντέλο λειτουργίας», σημειώνει στο protothema.gr επικεφαλής μεγάλης αλυσίδας ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών.

Όπως λέει τα ραντεβού για παραδόσεις που είχαν κλειστεί από Δευτέρα θα επαναπρογραμματιστούν έπειτα από επικοινωνία που θα υπάρξει με τους πελάτες. «Θα επικοινωνήσουμε μαζί τους προκειμένου να δούμε τι θέλουν οι ίδιοι. Πάντως έχουμε ετοιμοπόλεμο το δίκτυο των βαν μας ώστε να γίνουν οι παραδόσεις κατ’ οίκον. Ευτυχώς με το click away μέσα στην κορύφωση της σαιζόν υπήρξε αποκλιμάκωση στο ‘τελευταίο μίλι’ (σσ παραδόσεις) και επομένως είμαστε σε θέση να κάνουμε παράδοση ακόμα και αυθημερόν», σημειώνει.

Οι τηλεφωνικές επικοινωνίες θα ξεκινήσουν από σήμερα κιόλας, ώστε όπως λέει, να υπάρξει έγκαιρη συνεννόηση με τους πελάτες που ήταν να παραλάβουν Δευτέρα ή Τρίτη τα προϊόντα τους απ’ τα καταστήματα με τη μέθοδο του click away.

Σε κάθε περίπτωση πάντως όσοι καταναλωτές ήταν να παραλάβουν το επόμενο διάστημα προϊόντα από καταστήματα, μικρά και μεγάλα, καλό είναι να επικοινωνήσουν με αυτά προκειμένου να δρομολογήσουν τον τρόπο που θα πάρουν στα χέρια τους τα προϊόντα.

Πηγή: madata.gr